דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי קייטרינג 

מאת    [ 07/12/2008 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 3313 פעמים ]

ענף החברות המספקות שרותי קייטרינג והסעדה הוא ענף מתפתח ומשגשג, כיום ניתן למצוא מגוון חברות קייטרינג שכל אחת מהן פונה לקהל יעד ספציפי. ישנן חברות קייטרינג המספקות שרותי קייטרינג לאולמות ולאירועים , ישנן חברות קייטרינג שמספקות שרותי קייטרינג לאירועים הנערכים בטבע ולא באולמות, ישנן חברת קייטרינג שעיקר עבודתן היא אספקת שרותי קייטרינג מוסדי לחדרי אוכל של מפעלים וחברות היי-טק או לחדרי אוכל של בתי אבות ומוסדות ציבור, ישנן חברות קייטרינג המתמחות בנישה של אספקת מזון דיאטטי ומזון בריא, קהל היעד של חברות קייטרינג אלו הם אנשים שמעוניינים לקבל לביתם מזון בריא ודיאטטי . ישנם חברות קייטרינג שפונות למגזר הדתי ומספקות שרותי קייטרינג כשר ואפילו קייטרינג גלאט כשר. וישנן חברות קייטרינג המתמקדות במתן שרותי קייטרינג לילדים בלבד.  

מעניין אותכם ? לחצו לכניסה לאתר קייטרינג בראשון לציון - בסגנון ביתי


בחירת שרותי קייטרינג במרכז היא לא עניין של מה בכך, לא משנה אם אתם זקוקים לשרותי קייטרינג במרכז לארוע גדול באולם, או לארוחה משפחתית מצומצמת או אולי לכנס עסקי, חשוב שתבחרו חברת קייטרינג שיש לה מוניטין , והיא ידועה באיכות שרותי הקייטרינג שהיא מספקת, חשוב שתבחרו חברת קייטרינג במרכז שתתן לכם מענה מתאים לצרכים שלכם. ברור ששרותי קייטרינג במרכז לכנס עסקי אינם דומים בכלל לשרותי קייטרינג במרכז לחתונה באולם ולכן עליכם לבדוק שהחברה שמספקת לכם שרותי קייטרינג במרכז אכן יכולה לתת מענה לצרכים הספציפיים שלכם.

ניתן לחלק את ענף הקייטרינג ל-2 תתי ענפים. ישנן חברת קייטרינג המספקות קייטרינג מוסדי למפעלים גדולים ולחברות גדולות וכן למוסדות ציבור גדולים ולצידן ישנן חברות קייטרינג המספקות שרותי קייטרינג לשוק הפרטי והן נותנות שרותי קייטרינג לאולמות ,אירועים, מסיבות פרטיות,ארוחות משפחתיות ואפילו לארוחות שבת.
סקטור החברות המספקות שרותי קייטרינג הוא סקטור דינאמי שמשתנה כל הזמן , אם לפני עשור היה ניתן למצוא שרותי קייטרינג רק לאירועים הנערכים באולמות הרי היום יש גם חברות קייטרינג קטנות המספקות שרותי קייטרינג לארוחות חג ולארוחות משפחתיות קטנות, בנוסף לכך יש היום יותר ויותר מוסדות ציבור כמו מפעלים ובתי אבות, ששוכרים את שרותיהן של חברות קייטרינג , זאת כחלק מהמגמה הרווחת היום של מיקור חוץ, וכחלק מהעליה ברמת החיים, ומהשיפור בתנאי העבודה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב